יום שלישי, 13 באוקטובר 2009

יפעת ארליך - די!!!!!!!!!




חברי הציונות הדתית! חייבים לשים קץ להתעללות!! שמישהו יגיד ליפעת ארליך: די חלאס!!!!!!!!! היא יושבת שם עם כל חבורת המנופחים הללו: גדעוןהפסיכי" " לוי, ארי "בואו נדבר על מדונה ברצינות תהומית" שביט, אלדד יניב הדומה לצב מקורקף, ד"ר גדי "הציונות אצלי בכיס" טאוב ואיך אפשר לשכוח את יועץ החצר, העו"ד החלקלק שידיים לו בארמונות המלוכה - וייסגלס חד הלשון... פלצנים אחד אחד נכון? אין ספק, אבל יפעת ארליך? רבונו של עולם, מה היא עושה שם????
הגיע הזמן לומר את זה בקול ברור. יפעת ארליך צריכה להתחפף מהתוכנית המגעילה "מועצת החכמים". יש גבול לכל ביזיון. כמה אפשר לראות את גדעון לוי מתחרע עליה. את ד"ר טאוב צורח עליה כמו פסיכופט שהציונות נולדה אצלו בשכונת אלנבי? די די די די די!!!
זה לא שווה את הפרסום, יפעת, זה פרסום שלילי... נכון, זה אומר לחזור למקור ראשון ולהפסיק לנצנץ בטלוויזיה אבל אין מה לעשות חייבים לעצור את זה עכשיו.
הרי את לא מצליחה לומר מילה מול חבורת האולטרא אגו היושבת שם. חבורת ביריונים לא מנומסים, צעקנים, קשקשנים, מתנשאים וחלקם זקוקים לטיפול פסיכוטי (כמו גדעון לוי למשל ברגעים שהוא צועק כמו גרמני משוגע).
וגם כשאת אומרת מילה זה לא ממש זה. "כן, להשאיר את ההתנחלויות אבל במדינת פלסטין" נו באמת, תעשי לנו טובה כבר עדיף לשמוע את ההטפות של הצב אלדד

תגובה 1: