יום רביעי, 14 באוקטובר 2009

בימים הקרובים: תקשורת מתגוננת.....



לפי השמועות שרצות באינטרנט... הרוצח מבר הנוער מתל אביב נתפס.. לפי השמועות ואני חוזר שוב מדובר בשמועות שמסתובבות בפורומים שונים. מדובר באדם עם רקע אמריקאי שגר באחת ההתנחלויות, דתי ומקורב לימין הסהרורי על כל הפרשה הוטל צו איסור פרסום.

מה שבטוח שבמידה וזה נכון ימי רצח רבין יחזרו שוב אל כל בית ורחוב. אלו יהיו ימים רעים של הכפשות ומלחמות. התקשורת הדתית תיכנס למגננה.

קבלו מייל ששלח גל אוחובסקי לחבריו בו הוא מבקש לשמור על תגובות מאופקות כדי למנף את האהדה..:

"כמו שמסתמן עכשיו יש למשטרה חשוד והוא שייך למחנה הימין הסהרורי
אני מציע אם יורשה לי שנשמור כולם על תגובות מאופקות
יהיו מספיק אנשים שיפנו עכשיו אצבעות מאשימות אל המגזר שממנו יצא הרוצח
אם אנחנו רוצים למנף את האהדה הציבורית חייבים להתבטא באופן מתון ולא מתלהם ולתת לצד השני לקיים חשבון נפש
להגיד אמרנו לכם ולקלל את המתנחלים לא יקדם אותנו בשום צורה.
להגיד שהרצח קורא לחשבון נפש אך לא אמור להכתים ציבור שלם יהיה בוגר נכון ונבון.
גל אוחובסקי"

4 תגובות:

  1. רק לא זה............... תגיד לי שזה לא נכון!!!

    השבמחק
  2. הכל שקר וזה לא משנה אם הביאו מישהו והלבישו עליו תיק רק בכדי לספק את יצר התאווה הבילתי פוסק של תאוות בשרים של רייטינג הרי נחשפו הדברים שנעשו במועדון המדובר לאו דווקא התכנים הסוטים ומעוררי חלחלה אלה התכנים של האלימות המופרזת והאיומים ואף הדקירות שהיו שם ועל הפדופיליה שחגגה שם והכל בשם הגאווה חח, התקשורת ידועה בסטיותיה המחליאות ובשקרים הזויים לחלוטין שמתגלים ממש לאחר תקופה לא קצרה

    השבמחק
  3. לי נראה שאם יפרסמו שזה נכון אז זה בטח נכון. אני חושב שכל הדברים שאתה כותב הם לא רלוונטיים כי לא משנה מה היה שם לפני הרצח זה לא מצדיק רצח וזה בושה לנו, לכולנו אם משהו דתי עשה את זה.

    השבמחק
  4. משנה מאוד אני קראתי את כל התכנים שהעלו באתר ספציפי בעוד הנושא היה חם ואפילו צו איסור פירסום לא יצא ראיתי את סיגנון הכתיבה המאיים ונחשפו שם כמה וכמה מקרים של אלימות מילולית פיסית ואני בטוח באף % שגם מינית אז זה משנה ביותר מה התרחש לפני כי אם כך הדבר אז אין סיבה שמשהו חובש כיפה יהיה העצור יש כאן ניסיון לתעתע בציבור דרך גורמים כביכול מוסמכים בצורה פסיכולוגית די קלה אבל הציבור הרחב ולאו דווקא החובש כיפה ראה בעיניו מה התרחש שם כולל תאוות הבשרים והילדים הקטנים

    השבמחק