יום חמישי, 15 באוקטובר 2009

רון מיברג: השלטון החדש במעריב רצה את סג"ל הימני





כפי שפירסמה דבורית שרגל בבלוג שלה העיתונאי רון מיברג דיבר היום על הסיבות להתפטרותו ואחת מהן, מלבד הקיצוץ במשכורת (60% משכרו במשך שנתיים), היא העיתונאי הדתי והימני אראל סג"ל.

"עיתון מעריב הכניס את ידו לכיסי" אמר מיברג לקרן נויבך בראיון בקול ישראל "במקומות אחרים בעולם קוראים לזה פיטורים בשפה אחרת, היום קוראים לזה חיסכון, לי זה לא התאים". ומלבד עניין הכספי, כאמור, מעריב רצה לפנות את המדור שלו לטובת אראל סג"ל: "מסתבר שאני גם צריך לפנות מדור שמאוד אהבתי בסופשבוע כדי לתת מקום ואני מצטט: 'לכותב מהימין' העיתון החליט לשבור ימינה ומאחר שאני לא ימני למרות שלא כתבתי על עניינים פוליטיים... הודעתי על פרידתי.."

בהמשך הסביר מיברג את מעברו לאינטנרט. מיברג אמר שבגלל הכתיבה שלו נגד עיתונים ומו"לים בעבר והתמיכה שלו בעופר נמרודי הוא "נמצאתי כלא ראוי לכתוב בעיתונים אחרים, למו"לים יש זיכרון ארוך והם העדיפו לא לפנות אלי".

מיברג הקים אתר בו הוא יכניס חומרים ארכיונים שלו וכתבות בנושאים שונים. האתר של מיברג יהיה בתשלום והקורא המעוניין לקרוא את כתבותיו של העיתונאי הותיק יצטרך לשלם 50$ לחצי שנה או 100$ דולר לשנה. "אני לא מוכן לתת בחינם את מה שעבדתי כל כך הרבה שנים כדי להיות פחות או יותר בסדר בו", אמר מיברג.

לנו לא נותר אלא לאחל בהצלחה למיברג וגם לסג"ל




תגובה 1:

  1. סגל הרבה יותר טוב ממיברג. נקודה.

    השבמחק