יום רביעי, 14 באוקטובר 2009

קובי נחשוני והחרדים


קובי נחשוני הוא עיתונאי מצויין, כתב פורה ומעניין. YNET יהדות התברכו בבחור צעיר ומוכשר שלא מפסיק להרים אייטמים מעניינים. כמעט כל יום נחשוני כותב שלוש ידיעות (לפחות) והופך את מדור יהדות למדור אטרקטיבי. יש לו מקורות טובים והוא יודע לספק את הסחורה.

אבל... (תמיד יש אבל) לפעמים הוא נופל ומחליק במירוץ אחר האייטמים וסיפוק התיאבון של דעת הקהל. קחו לדוגמא את הכתבה על נטורי קרתא והשפה העברית בה הראה נחשוני כמה אותם חרדים הם מוזרים ומשונים (אפילו עם המילה בוקר טוב יש להם בעיה...)


מה המטרה בכתבה כזאת? לצחוק עליהם? שוב פעם לגחך כמה החרדים מטומטמים? (ולהרגיש טוב עם עצמנו...) לדקלם שוב את המשפטים "תראו באיזה שטויות הם מתעסקים.. אוי הפרימיטיביות.." וכו' וכו' ממש שמחה וששון..


זו לא הפעם ראשונה. נחשוני עושה זאת די בקביעות: אייטמים שמציגים את הטמטמום והנחשלות של הציבור החרדי. וחשוב לי לציין, אני לא נגד ביקורת ואין לי עניין בלהסתיר או לטאטא מתחת לשולחן כל מיני כשלים מוסריים ותופעות שליליות לא בציבור שממנו אני בא ולא בציבור החרדי. להפך יש לי הרבה מה לומר-לבקר-ולהתעצבן...


אבל רבאק נחשוני!!! זו לא בעיה ללכלך על חרדים. זה ממש קל. תמיד אפשר לעשות עליהם אייטם רע. להיכנס בהם זה קל, זמין ונגיש... וכולם ימחאו לך כפיים..


אבל אולי.. אולי פעם אחת, חוץ מלהיות עיתונאי טוב ופורה תביא כמה כתבות שיחשפו בפנינו פנים אחרות ושונות של החרדים. זה נמצא שם ויש מה להביא ואני בטוח שאתה מסוגל..


פינת קשר משפחתי (הפינה לחיפוש קרובים)

למיטב ידיעתי קובי נחשוני הוא בנו של יצחק נחשוני עיתונאי מוערך בעיתונות החרדית (בחדרי חרדים ועוד). נכון?


*(למעלה קובי נחשוני)

2 תגובות:

  1. בגדול זה נכון אבל אלו צרכי המדיה ואי אפשר "לנחמד" את החרדים..

    השבמחק
  2. נחשוני הוא רפורמי ושנאת היהדות שטפה את כולו

    הוא לא יוצא אגב רק נגד חרדים אלא כל מה שקשור ליהדות שורשית עושה לו רע.

    השבמחק