יום רביעי, 28 באוקטובר 2009

אמילי עמרוסי לישראל היום, עידן יוסף קורא לרב המעללים - "רב" וצוות שמשון ויובב שוב גנבו את הצגה



אמילי עמרוסי אקס ערוץ 10 ומועצת יש"ע, תתחיל לעבוד בימים הקרובים בעיתון ישראל היום. לעמרוסי יצטרף העיתונאי נדב שרגאי שעד לא מזמן כתב ב'הארץ'. עמרוסי מככבת בתקשורת. הרבה פעמים אפשר לשמוע אותה בבוקר בתוכנית של קרן נויבך "סדר יום" וגם בהופעות שונות בטלוויזיה. אתמול ראיתיה חדה ועצבנית בתוכנית הגרועה של גל גבאי "עושים סדר"(גרועה בגלל הפנאלים החד גוניים של האורחים בתוכנית. גבאי מביאה אורחים שבעיקר מסכימים איתה ואחד עם השני. כך שזה ממש משעמם. אם מדברים על הפליטים בישראל, כל האורחים בתוכנית מסכימים שהם צריכים להישאר בישראל וגם באייטם עם עמרוסי כל הדוברים הסכימו שהחרדים ממש, אבל ממש לא בסדר. אפילו עודד בן עמי, מיסטר קיטש, מביא דעה שונה!!). עמרוסי דיברה על קוי מהדרין בנחרצות עמרוסית שאין לכך מקור ביהדות ולא אסמכתא במקורות. "הם פשוט נוטים להחמיר", פסקה.

רב מעללים
העורך המוכשר של אתר NEWS1 אתר התחקירים של ישראל, עידן יוסף, כתב מאמר לא שיגרתי שדוס ווטש מתנגד לו בכל תוקף. יוסף אמר שיש לקרוא לאליאור חן, אותו חשוד בהתעללויות, - "רב". יוסף מבקר את השר יעקב מרגי מש"ס שקבל במכתב זועם לערוצי התקשורת שיפסיקו לקורא לחן "רב" כיוון שאין לו הסמכה לרבנות. וכך כותב יוסף:
"הרבנות של הרב אליאור חן לא זויפה. היא בלתי תלויה, והרבה יותר אמיתית ממה שחושבים. חן הוא לא רב במרכאות, אלא רב אמיתי בשר ודם. ההסמכה הפורמלית מהרבנות אינה מעלה ואינה מורידה. לאיש השכלה רבנית ישיבתית, וחוכמתו כי רבה עד כי יש מן המכונים רבני שס שאינם מגיעים לשיפולי גלימתו. הוא הנהיג קהילה, ספג והתבשם מעולמה של תורה ושהה רבות בקרב תלמידי חכמים. העובדה כי בסופו של דבר הגיע לשאול תחתיות, אין בכוחה להמעיט מערכו. לא ניתן במחי יד למחוק את כל פועלו גם אם תורתו נעשתה לו סם המוות.
ובהמשך, "אלא שכוונות טובות לחוד ומציאות לחוד. מרגי אינו מבין את האופן בו הוא משחק לידיו של הרב אליאור חן. כבר כעת מנסים חן ופרקליטו לטעון כי הוא אינו רב, ובכך ליצור נתק בינו לבין חסידיו שסרו למרותו במעשיהם המרושעים. מה אתם רוצים ממני - יאמר - אני אדם פשוט, ולא היה בכוחי להשפיע על איש.

"לו היה הרב חן נחשד בהעלמת מס או במעשה אחר שאינו קשור לרבנותו, ניחא. אבל הזוועות שביצע ינקו מספרי חכמת הנסתר והדת אותה יצר בעזרת שמות האל, מעוותת ככל שתהיה. כל השמטה של התואר רב תהיה בבחינת הנחה עבורו, ואת הפרס הזה הוא לא יקבל ממני."


דוס ווטש מתנגד בתוקף
. אליאור חן איננו רב, אולי הוא מנהיג כת בדיוק כמו שמולנר ורוזנשטיין הם מנהיגים של ארגוני פשע אבל הוא לא רב. לא כל אדם שהיה לו שררה מסוימת נכתיר אותו בתואר רב גם אם הוא ממלמל פסוקים ומצטט דרשות כהלכה. לא כל אדם מזוקן עם פאות ארוכות שיש לו גם חסידים שוטים ראוי לתואר רב. לעניות דעתי, רבנות נקנית בזכות ההכרה של תלמידי חכמים בכוחו הרוחני של אדם מסוים ואחר כך מכירים בו רבבות עמך בית ישראל. אסמתכא לרבנות ממשרד הדתות גם היא לא מזכה בתואר רב, לדעתי. אז כשמגיע טיפוס כמו חן, אולי הוא מגיע מהחברה החרדית, גם זה לא בטוח, אבל "רב" הוא מעולם לא היה ולא יהיה. תודה לאל.

צוות שמשון ויובב מכים שנית
כרגיל הגיע יום הזיכרון לראש הממשלה המנוח יצחק רבין והתקשורת עטה כמוצאת שלל רב על הכופתאות והסוכריות שזרקו להם צוות שמשון ויובב הלא הם ח"כ בן ארי איתמר בן גביר וברוך מרזל.

התקשורת הרי צריכה משהו לכל הרוחות! אז בן ארי הודיע שהוא מחרים את הטקס האזכרה בכנסת. ובדרך פלא הגיעו כרוזים לתקשורת הקוראים לא לבני נוער לא להשתתף בטקסי ההנצחה. בוואלה הכריזו שהימין בישראל קורא להחרים את הטקסים לזכרו של רבין ובן גביר צוטט שם שהשמאלנים לא יצליחו לשטוף לנוער את המוח. אם כן, התקשורת וצוות שמשון ויובב ניזונים ונהנים זה מזה.


אגב, ערוץ 7 בצעד הפגנתי משהו תקע בכתבה הראשית כתבה על התפילות בקבר רחל. על רבין יהיה מאוחר יותר, כנראה.

(למעלה: אמילי עמרוסי (צילום: מירי צחי); רב המעללים אליאור חן; למטה צוות שמשון ויובב מכים שנים)


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה