יום חמישי, 15 באוקטובר 2009

עובדים זרים? כן, שמעתי על זה משהו...

מה לעשות עם העובדים הזרים? שאלה לא פשוטה. כלי התקשורת בארץ לא מפסיקים לדוש בסוגייה. חלקם נקטו קו ברור כמו עיתון הארץ ואתר וואלה שאפילו הרחיקו לכת והשוו את מדיניות סילוקם של העובדים הזרים לפעולות של משטרים אפלים שפעלו באירופה לפני 70 שנה.

YNET היו פחות מילטנטיים והביאו את הדמוגרף ארנון סופר שטען כי הצביון הלאומי של מדינת ישראל יפגע .יפה מצידם.

ומה קורה עם אנשי שלומנו? מה אומרים בערוץ 7 כיפה או דתילי בסוגייה? לא הרבה. ממש כלום. כנראה שלא מדובר בסוגיה מוסרית ממדרגה ראשונה. אין יותר מדי שאלות בנושא הזה כנראה שהכול ברור.. הרבנים, אנשי הרוח בציונות הדתית, פוליטקאים לא צריכים לעסוק בשאלת העובדים הזרים.. זו לא שאלה בכלל.. צריך לגרש ומהר... יפה שעה אחת קודם...

מה כן פורסם..
בבדיקה נוספת יש כמה התייחסויות מעניינות אצל אנ"ש. ערוץ 7 פרסם לינק על קצין בכיר שאומר כי 7% מתושבי אילת הם מסתננים. ח"כ כצל'ה הי"ו אמר כי "רק גדר אלקטרונית בגבול הדרום תעצור את זרם המסתננים ותוכל למנוע את הפגיעה החמורה במאזן החברתי-דמוגרפי במדינה".

אך עדיין לא ברור מה צריך לעשות עם העובדים הזרים שנמצאים כאן?? הלו? מישהו?

קנוניה, פארנויה והיסטריה
עיתון בשבע פרסם מאמר שהדרך היחידה שלי להגדיר אותו היא שמדובר במאמר, איך נאמר, מכוער. ריח של שנאת זרים חריפה נושבת ממנו. והנה טעימה ממאמרו של אל"מ (במיל') גד דורלכר, חבר קיבוץ שדה אליהו ומטה 'חומש תחילה':

הקנוניה לדילול המדינה היהודית

"המאבק ההומניטארי-כביכול נגד 'גירוש' העובדים הזרים הוא חלק ממהלך נרחב שנוקטים אנשי שמאל כדי למנוע מהציבור הדתי ההולך ומתרבה 'להשתלט' על המדינה".

לפני כ-20 שנה הבין השמאל הקיצוני בארץ שברמת הילודה הנוכחית, ממוצע של 6-5 ילדים למשפחה דתית לעומת ילד אחד בממוצע שלהם, יהיה רוב יהודי-דתי מוצק בארץ כעבור דור. לכן הם החליטו לצאת למלחמה נגד התהוות מדינה יהודית שבה הדתיים הם רוב. חלק מהם נתקף פחד אמיתי, אותו שמעתי בשיחות עימהם, שמדינה יהודית תכניס אותם לגטאות, לא יהיה ים בשבת, אוטובוסים יושבתו ו"התרבות" תדרדר. חלקם פועלים מתוך אוטו-אנטישמיות לשמה.
הם סימנו את הציונות הדתית כאויב, ופתחו במהלך שאנו בשיאו, שתכליתו מניעת רוב יהודי-מסורתי בארץ. כדרכם, השתמשו בכל מוקדי הכוח שבידיהם כדי לקדם את המהלך."
מאמרים כאלה לא יכולים להתפרסם בעיתון. נקודה.

דוס ווטש.

2 תגובות:

  1. משמרות הצביעות15 באוקטובר 2009 בשעה 14:43

    זו נבלה וזו טריפה- ההתייחסות ההיסטרית של התקשורת הכללית,
    כולל ההשוואות המגוחכות והמיותרות לגמרי לשואה,
    לעומת ההתעלמות הבוטה בתקשורת המגזרית- ראויות שתיהן לגינוי.
    אבל ממתי עיתונינו מתעסקים במה שלא קשור אליהם ישירות?

    השבמחק
  2. בנתיים אתה כותב בבלוג מסכן ומבזבז זמן, והם כותבים בעיתון. וזה ימשיך להתפרסם... SUCKERRRRRR

    השבמחק