יום רביעי, 21 באוקטובר 2009

רז קיל, מדור ברנז'ה בדתילי, עונה לדוס ווטש


קצת ירדנו על דתילי בפוסטים הקודמים בייחוד על מדור ברנז'ה שאותו כותב רז קיל. כתבנו שהוא מעצבן, שזה לא מתאים לדתיים, שזה מזכיר עיתונים אחרים צהובים יותר, שזה לא מעניין איפה היה מוטי זיסר בפעם האחרונה ומה לכל הרוחות עשה הדובר של השר הרשקוביץ בתיאלנד (בדק אננסים למי שלא יודע).

אך עם כל הציניות, אין ספק שרז קיל משקיע במדור שלו. הוא יכול לספר לכם איפה היו כולם ומי התחתן איפה למה וכמה. גם נראה שזה אולי המדור הפופלרי ביותר בדתילי (יש תחרות קשה בינו לבין נעמה בין גיגי), לפחות על פי כמות הטיקבוקים. לכן ראוי יהיה שנבקש מרז קיל תגובה למה שפורסם בבלוג.

פנינו לרז קיל (וזה הזמן לומר שלדוס ווטש יש פינה בפייסבוק וכולכם מוזמנים להיצטרף) ששמח להסביר למה הוא כותב את מדור ברנז'ה.


"פונים אליי"
השאלה ששלחנו:

שלום רז קיל! הזכרתי אותך כמה פעמים בבלוג ולא תמיד באופן חיובי.. אני לא מתכוון לפגוע בכוונה אך יש לי ביקורת על המדור שלך שעוסק ב"איפה היו המי ומי בציונות הדתית.." רציתי לשאול אותך האם תוכל להגיב - מדוע הקמת את המדור הזה (רואים שאתה נמרץ בעניין מדור קבוע עם הרבה פירוט..)? האם אין בו מציצנות יתר לחיי אנשי ציבור דתיים וכו'...?

תשובת רז קיל:

"מדור דתילי ברנז'ה הוקם כדי לסקור את האישים המרכזים הפועלים במגזר הדתי - לאומי. בעולם החילוני העיתונות מלאה בצהוב/ וביום שישי האחרון, הכותרת הייתה שלראש המממשלה, ביבי נתניהו, נולד נכד עוד מלפני האייטמים על איראן והפלסטינאים. כמו כן, בעיתונות החרדית יש סקירה מלאה על כך שנכד האדמו"ר התחתן עם נכדה של אדמו"ר מחצר אחרת. ולכן, חשבתי שיש מקום גם לטור כזה למגזר הדתי לאומי שהוא סוג של משפחה מורחבת בו כולם מכירים את כולם. ועובדה שהטור תופס פופלריות וזו הצלחתו.

הטור - אולי בהשוואה לטורים של "עיתונאים החילונים" איננו מפרסם דברים שיכולים לפגוע באנשים - כגון, חלילה - פיטורים, בגידות, גירושין וכיוצא בזה, והוא כל כולו עוסק בפירגונים - עבודות חדשות, פרסים, נישואים, מפגשים חברתים ואולי כתוצאה מכך מעולם לא אמר לי בן אדם שפרסמתי עליו, למה פרסמתי אותו אלא ההפך - יש לי במשך השבוע פניות רבות מאותם "האישים" שאתם חושש ממציצנות יתר כלפיהם, שאני אכתוב עליהם בטור.

חשוב לי לציין שוב שהמדור איננו מדור רכילותי - טיפוסי ומטרתו הינה לעדכן את הקוראים במתרחש - במגזר הדתי והיהודי ובקרב האישים הפועלים בקרבה.
מגזר - שבתקשורת הכללית, לצערי, לא מקבל מספיק חשיפה, אלא כאשר מדובר בנוער הגבעות, בעקירת עצי זיתים בשמרון או כאשר לצערנו לא שיחררו את הרב שלמה בניזרי לברית של נכדו."

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה