יום ראשון, 22 בנובמבר 2009

קודם הם כבשו את ונצואלה עכשיו העולם המוסלמי


איך עוצרים את ערוץ 7? תשובה: אי אפשר! אחרי שהם הקימו את ערוץ 7 בשפה הספרדית כדי להראות להוגו צ'אווס שלא מתעסקים עם מתנחלים הם עוברים לפרוייקט הבא: אל ערבייה - מתנחלייא. ערוץ 7 בערבית!!!

כן, כן, אתם שומעים נכון ערוץ 7 בערבית (ותודה רבה לציפור ששלחה את המייל הנחמד). יהיה מעניין מאוד לראות מה המייזם החדש הזה ייצור ואלו תגובות מהעולם הערבי יקבלו בבית אל. ובכל אופן, נראה לי שערוץ 7 הם הראשונים בעניין. כלומר, אין עוד אתר חדשות ישראלי שמעביר תכנים בשפה הערבית. מה שמחייב אותי להודות שהחבר'ה האלה בערוץ 7 ממש לא צפויים ומלאים הפתעות כחיילים דתיים בגדוד כפיר. אגב, מה אתם אומרים ערוץ 7 בערבית ירבה שלום בעולם או שרק....? בכל מקרה שיהיה בהצלחה.

עוזי ברוך, עורך ערוץ 7, אישר את הדברים לדוס ווטש ואמר כי אמנם הפרוייקט "עדיין בחיתוליו" אבל "הציבור המוסלמי בעולם מונה על פי המחקר האחרון כרבע מאוכלוסיית העולם - למעלה ממילארד וחצי בני אדם. המטרה היא להגיע גם לפחות לחלק מהציבור הזה ולהעביר את המסר".


שיר האלף בית בערבית מעכשיו גם בערוץ 7

ובחזרה למלחמות היהודים

אנשי "הקול היהודי" (חבר'ה מיצהר) תוקפים את הרב ישראל רוזן שיצא נגד ספרו של הרב יצחק שפירא. מצ"ב מכתב מחאה שלהם נגדו (ושוב תודה לשולח. להקליק על התמונה ולהגדיל)

תגובה 1:

  1. לא מדויק - ל-ynet היה אתר בערבית מזמן.

    השבמחק