יום שני, 9 בנובמבר 2009

הטייכטל שדפק אותי!!!


הרבה זמן לא כתבתי כאן משהו... זה היה שבוע מעצבן.. הרי בתוך עמי אני חי... 'עמי' אני מתכוון ציבור דתי לאומי.. ולא היה כל כך נעים שוב פעם לקרוא בעיתונים, רדיו, טלוויזיה (וכל אמצעי מתקשר) כמה אתה טיפוס בעייתי, ולא יעזור לך כלום כמה שתגיד שאין לך גינה.. אין לי גינה! תמיד יטענו שיש לך עשבים...

לא בא לי לרדת על תקשורת אנ"ש בשבוע האחרון.. מאיר שלו, עיתון הארץ, גדעון "שונא מתנחלים יחיה" לוי, פרשת דודו אלהרר, נחום ברנע, היארצייט של רבין - כל אלה לא נתנו לי להקליד כמה מילים על אנ"ש.. לא הפעם, לא השבוע...


צבי בראל, פובלציסט ב'הארץ', הגיע למסקנה שהמתנחלים שולטים בעולם כולל בארה"ב "אפילו אובמה לא יכול להם". כן... המתנחל ששולט בכלכלה.. ומושך בחוטים.. תקראו תקראו את צבי בראל איך הוא כותב בעברית צחה ויפה שלמתנחלים יש מילציות שביום פקודה ישתלטו על המדינה...

ותקראו את גדעון "מי יביא לי מתנחלת ואנשכנה כחמור" לוי שטוען שאסור למתנחלים לכהן כשופטים ובתפקידים ציבוריים.. כן תקראו את גדעון לוי...

ויש את מאיר שלו.. טוב, מאיר שלו פשוט משעמם.. ספריו טובים.. מאמריו הרבה פחות... כמו איזה סבתא זקנה הוא מחליט להטיף ולהטיף ולהטיף כמו כולם בלי שום חידוש. כלום. משעמם.

אכן היה שבוע מגעיל


(למעלה איור של דוד פולונסקי, באמצע ארץ נהדרת מסבירה איך נראים מתנחלים; ולמטה הארץ מראים מתנחלים מזוקנים בדרך להשמדת מסיק ערבי תמים)

2 תגובות:

  1. לא צבי מזאל (איש טוב ומיטיב, שגרירנו המוצלח בשוודיה ומצרים שעמד על כבוד המדינה), אלא צבי בראל...

    השבמחק
  2. לאורי היקר תודה על התיקון!

    צבי מזאל היה תקוע לי בראש כנראה קראתי אותו איפשהו במקור ראשון.. ואחרי זה את צבי בראל...

    עם צבי מזאל הסליחה...

    השבמחק