יום רביעי, 18 בנובמבר 2009

קדימה לשרש את הנגע!!!

בעקבות האולטימטום של צה"ל לראשי ישיבות ההסדר בגלל ההפגנות והמחאות של חיילים דתיים נגד פינוי ישובים ומאחזים, לדוס ווטש חלפו כמה הרהורים ומחשבות איך להעלים לחלוטין את התופעה המגונה הזאת של סרבנות מהימין וגם מהשמאל.

ב-Ynet כתב קובי נחשוני כי 'איגוד ישיבות ההסדר' הזמין לשימוע את הרבנים שמתסיסים את האווירה הלא בריאה של מחאה נגד פינויים. וגם ש"בדרגים הכי בכירים בצבא", כותב נחשוני, "מדברים על ביטול ההסדר" בין צה"ל לישיבות. האלוף זמיר רוצה לשמוע "תשובות ברורות", משל היו הרבנים תלמידים והאלוף מנהל בתיכון לילדים בעייתים. זמיר שלח מכתב "בוטה שאינו משתמע לשני פנים" ונזף באיגוד כיצד זה שלוחי הרבנים בצבא מעיזים להביע מחאה.

צה"ל להוט "לבטל את הנגע הסרבנות בישיבות ההסדר", הדרך שהוא מציע כוללת איומים על ישיבות ההסדר, מעקב אחר רבנים בעייתים כמו הרב זלמן מלמד ובנו הרב אליעזר מלמד ואחר צעירים עם פוטנציאל סירוב גבוה.

באמת, כל הכבוד לצה"ל.

שמינסטים. לבדוק השפעות..

אבל לי יש רעיון הרבה יותר טוב שיבטל את נגע הסרבנות שפושה בכל המדינה. נתחיל עם השמאל כולנו זוכרים את השמיניסטים הסרבנים, את חיילי המילואים שסרבו לשרת ביהודה ושומרון ומכתבי הטייסים. עלינו לבטל את נגע הסרבנות אצלהם!!.

אני מציע לשים מעקב אחרי אותם שמיניסטים בעייתים ולפקוח עין על הוריהם שבודאי השפיעו עליהם ללכת בדרך עקומה.

כדאי גם לחקור את ההשפעה שיש לכל מיני אקדמאים שמאלנים קיצוניים, פרופסורים הצועקים תחת כל עץ רענן כי "ישראל היא מדינת אפרטהייד" ודוחקים בסטודנטים להתנכר למדינה ולמוסדותיה. כדאי שאלוף אכ"א יקרא את אותם פרופסורים לסדר ואת כל פעילי הזכויות למיניהם המחדירים רוח רעה של מחשבות שליליות כנגד צה"ל והמדינה. כדאי שהמדינה תתערב ותחקור כל שמאלן קיצוני שיש לו, או היה לו, מגע עם שמיניסטים סרבנים או חיילי מילואים שחותמים על מכתבים מדי שנה בשנה. כך נדע בדיוק מי משפיע על צעירים בישראל לסרב או להשתמט ונדע לטפל בו כדי שיפסיק לעשות בעיות.

ראיון (רזי ברקאי) עם שמינסטית סרבנית ואביה שמגדל עוד סרבן בביתו (קדימה לחקור את האבא!)


אחרי שנסיים עם כל אותם מתסיסים מהשמאל נעבור לרבנים כי הרי אסור לערב בין דת לצבא! וברור וידוע לכולם שאותם חיילים מצייתים לרבנים ולא למפקדי צה"ל. הרי הרבנים השפיעו עליהם לעשות את כל התעלולים המטופשים הללו. מה? הייתכן שאותם חיילים עשו את הפרובוקציות הללו על דעת עצמם? מה פתאום! הם דתיים! הם עושים מה שהרבנים שלהם אומרים. הם לא חושבים בעצמם על מה שהם עושים. הם מקבלים הוראות מלמעלה. יחקרו הרבנים לאלתר!


ועכשיו ברצינות
רועי שרון כתב דבר נכון. אותם חיילים היו נערים בתקופת ההתנתקות. חלקם היו שם, התמונות מחורבן גוש קטיף צרובות בליבם. הם לא צריכים רבנים שיסבירו להם שלקחת בית ולהרוס אותו זה מעשה מכוער, קשה ולא מוסרי. הם ראו את המדינה מחריבה מפעל ענק על ידי צה"ל עם שופלים כבדים ונשבעו לעצמם שבעתיד, כשיגיע תורם, הם לא יתנו לזה יד. אם זה כן נכון או לא נכון יש על מה לדון, אבל אין לזה שום קשר לרבנים. החבר'ה האלה לא צריכים רבנים כדי לסרב. כך שכל השרירים שראש אכ"א מפגין עכשיו בכוחניות ממש מיותרים ומטופשים.

תגובה 1: