יום רביעי, 3 בפברואר 2010

הפלצנות של קול ישראל, הצביעות של מנכ"ל הקרן החדשה לשעבר, Ynet יהדות חוגגים יום הולדת 3 וכישרון המשחק המבוזבז של אראל סג"ל

איך הם מעיזים למען השם
אם כן, אל נא תאמרו רדיו"ש, אל תספרו בגת ובחוצות אשקלון על רדיו ישראל, אמרו מעתה ועד עולם "גלי ישראל". רדיו "קול ישראל", מסתבר, לא אהב את השם של "רדיו ישראל", אז הם לקחו את אנשי רדיו"ש לבית המשפט. "קנטרנים", אמרו בגבעת זאב, אבל התייצבו בבית המשפט בפתח תקווה. "קול ישראל" צעקו "קניין רוחני" והשופטת דרשה מהצדדים להתפשר. הפשרה: "רדיו גלי ישראל".

מה שעצוב בסיפור הזה, זו התגובה הילדותית, או יותר נכון האינפנטילית, של "קול ישראל" כפי שצוטטה ב'וואלה' מפי "בכיר ברשות": "אנחנו מאוד מרוצים מההחלטה שהפכה אותם ללונה פארק אזורי כמו אשקלונה". לי זה מזכיר את משחקי הכיסאות של דני איילון. אבל לא משנה.

בכל מקרה, וואלה (ענת קם) פירסמו שמדובר ב"ניצחון" של רשות השידור. מה בדיוק הניצחון פה? לא ברור. אחרי הכול, רדיו ישראל הם אלו שבחרו את השם "גלי ישראל" ונשארו עם ה"ישראל". נו שויין.

מצחיק מאוד
אליעזר יערי, מנכ"ל הקרן החדשה לישראל בעבר, עליו כתבנו אתמול, התראיין לרון מיברג וקבל על מצב העיתונות, על השיטחיות, על החפיפניקיות של בן כספית ועיתון מעריב. יכול להיות שהוא צודק (כנראה שכן). אבל גם הוא חפיפניק לא קטן, בייחוד עם מאמרו המופרך בידיעות "השטן בא לכל נדריי" בו הוא האשים את הרב מצגר שקילל כביכול את השמאל בעיצומו של יום הכיפורים (כל הסיפור בפוסט הקודם). אז זה קצת מוזר שאדם שרץ לכתוב בעיתון של המדינה דברי הבל ושטות מאשים אחרים בשיטחיות.


 קשוט עצמך
בצעקות תעשו לכם כתבות
Ynet יהדות חגגו שלוש שנים מיום היווסדם. מזל טוב. אני חייב לומר, אין לי מחקר בנושא ולא סטטיסטיקה, אבל החבר'ה של ווינט יהדות הצליחו למלא את האתר המוביל במדינה באלפי כותרות שגררו דיונים ועוד כתבות ועוד כותרות וכו' הכול בזכות הציבור הדתי והחרדי במדינה. כלומר, כמות הכותרות (ב-4 הכתבות  הראשיות באתר) שמופיעות בווינט מתוך ווינט יהדות היא בלתי פורפורציונלית לשאר המדורים באתר. רוצה לומר: דוסים מייצרים כותרות בכמויות (שירת נשים, אינטנרט חרדי, חרד"לים וכו') והחבר'ה האלה מווינט נמצאים שם כדי לדוג את הסקנדל הבא. כל הכבוד להם.

חבל על דאבדין
כתבנו בעבר על האתר הסאטירי "לאטמה", שמנסה להוות אלטרנטיבה הומוריסטית למצב הקיים היום בשוק הסאטירה, שבו כל מיני כותבים למיניהם צוחקים על מתנחלים וחרדים ואחרי זה טופחים לעצמם על השכם במין תחושה כוזבת של חשיבות עצמית ו"מאבק בממסד", כביכול. לאטמה מעוניינים ליצור סאטירה אחרת. יש להם צוות שחקנים די חמוד, ו"מהדורת השבט" שלהם לא רעה בכלל, אם כי היא לעיתים ארוכה מדי..

בכל מקרה, בתחילת הרעיון של אתר לאטמה, היו בצוות עוד אנשים כמו העיתונאי אראל סג"ל, שלצערנו הרב, עזב את קבוצת לאטמה. הסיבה: לא הצליח להסתדר עם עורכת האתר קרוליין גליק. בכל מקרה, יש כמה סרטונים ברשת שבהם אפשר לראות את סג"ל בכמה קטעים נדירים שלדעתי ממש מצחיקים והזויים אז אני משתף גם אתכם...


 דקה 3 מאוד מיוחדת, אנא המתינו בסבלנות


"הלשון של נחום ברנע" 


דקה 2:00 חובה לצפייה


"גבר פלסטיני גאה שמושפל ע"י קבלן עפר מראש העין, תימני שמסריח מחילבה.."








5 תגובות:

  1. "גלי ישראל"?! איזה שם גרוע, דבילי, חסר כל מעוף וילדותי להחריד. נעלמה הקלאסה, נעלם הכל.
    "גלי"? מה זאת המילה הזאת? אה, כן, גלים, יעני גלי רדיו. וואו, איזה יופי.

    הכי מצחיק (או עצוב, תבחרו אתם) זה שההנהלה מנסה לספר לכל העולם ש"אנחנו בעצם ניצחנו", כשהם לא מבינים שכולם צוחקים עליהם (לפחות בארבעת התחנות שאני אישית עובד איתן כמפרסם) ומבינים שהם חטפו תבוסה אפילו בלי משפט.

    נו, שיהיה להם בהצלחה.

    (אגב, שמעתי שאפילו חלק נכבד מהצוות שם שונא את השם הזה, אבל אין מה לעשות. אסור לשנוא ניצחונות)

    השבמחק
  2. ל-1 אתה בטוח שאתה עובד כמפרסם ולא בקול ישראל????

    השבמחק
  3. עזבו את אראל סג"ל, הכוכב האמיתי של הסרטונים של לאטמה המוקדמת הוא יניב קרסוצקי האליל והסמל מין! שמשחק את המטופל של סג"ל.

    השבמחק
  4. יניב קרסוצקי המלך (חולה על הפיצוחיה)

    השבמחק
  5. "גלי ישראל" זה באמת שם נוראי, וצודק המגיב הראשון.
    זה כל כך לא זורם על הלשון, זה כל כך לא ממלכתי, ונשמע מאוד מאוד חובבני.

    כואב הלב. "רדיו ישראל" היה משהו בול, ואפשר היה אפילו לשווק את זה כרדיו לכל הישראלים, ולא רק למתנחלים או משהו כזה. חבל שהם התקפלו בפני הפלצנים מקול ישראל ולא התעקשו לפחות על משהו ממלכתי לא פחות.

    השבמחק