יום שלישי, 5 בינואר 2010

כצל'ה הריץ קמפיין לארץ נהדרת. צימוקים חדשים לרדיו"ש, שפעת הסרוגים, דניאלה וייס וכיפה ותגלית מרעישה

צימוקים ושקדים: רדיו ישראל
צבי יחזקאלי יעביר תוכנית עם הרב ארז משה דורון.
נטע סלע, לשעבר Ynet והיום נרג' פה ושם, תערוך את התוכנית של יפעת ארליך
עמיחי אתיאלי אם אינני טועה מקור ראשון נרג', ערוץ 2- כתב צבאי
אריאל כהנא - כתב מדיני
רז קיל, מיודענו, יערוך תוכניות
חבר'ה נוספים שמשתתפים בחגיגת הרדיו: דינה אברמסון (ערוץ 1), יערה מייטליס (ערוץ 7), דודו אלהרר.

אבל עם כל החבר'ה הטובים שיש נוצרו כמה בעיות לרדיו. ראשית, בעיות טכניות גדולות שדוחות את נקודת ההתחלה. ב. כסף - לרדיו אין כסף (בעיה של כל כלי התקשורת של אנ"ש... עניים מרודים..) להביא טאלנטים גדולים ולכן יש מחלוקות כספיות עם דן מרגלית למשל...

כצל'ה די!
בארץ נהדרת מנסים להראות שהם לא רק יודעים לעשות חיקויים, דאחקות וצחוקים אלא גם סאטירה חברתית. יענו. אז הם יצרו מערכון של 3 דק' על מתנחלים שחוטפים חייל כדי לסחוט את המדינה. לא כזה מצחיק (חוץ מהקטע של עיתון מקור ראשון..). אבל כצל'ה אנס בברוטאליות את התקשורת להפוך את המערכון המטופש של אסף גפן (הכותב) לסמל לחופש הביטוי ולכאילו אמירה נועזת ומזעזעת בבחינת "אנחנו לא סטנדאפיסטים קטנים סטייל שחר חסון וחבריו אלא יש לנו הומור בבחינת החמישיה הקאמרית", יענו מעורר אותך גם לחשוב קצת. זה בולשיט, כן, אבל כצל'ה עם נאום "אתם חבורת נאצים יבוא יום ונעמיד אתכם לדין על אנטישמיות" נשמע רע, היסטרי, עצבני, מנותק ומגוחך וכו'... כדי לתקוף את המערכון הזה לא הפוליטיקאים שלנו צריכים לצרוח אלא אנשים אחרים אנשי תקשורת, רוח סאטיריקנים וכו' ... הדרך לדעתי לתקוף מערכון די כושל ולא מצחיק כזה הוא פשוט לומר את האמת שהכי קל ללכלך על מתנחלים ולהתהדר אחרי זה בנוצות של סאטירה אבל זה ממש חרטא.. שהרי כולם יורדים על מתנחלים, כל הזמן, בכל שעה, אין בזה אומץ ולא אמירה סאטירית באמת. זה סתם ללכת עם הזרם. כשיתחילו לגעת בפרות קדושות באמת כמו עמוס עוז (ס.כהן גדול), בית המשפט העליון (המקדש), אהרון ברק (כהן גדול), דורית בייניש (חברה של כהן גדול), יהשוע סובול וחבריו (משעשעי הכהנים) ולגעת בנקודות המגוחכות אז נאמר שיש סאטיריקנים בישראל. כרגע יש סטנדאפיסטים וחקיינים בשקל ששוחים עם הזרם לקול נהמת ההמון.



שפעת הסרוגים
אם כן, עונה שנייה לתוכנית סרוגים. שיהיה בהצלחה. כוחותינו מסתבר לא נשארים אדישים ולאט לאט צומחות ביצות קטנות פה ושם שממש יעסקו בתוכנית. כיפה הרימו לאוויר פורום חדש שיתעסק בתוכנית. קבלו את אחת ההודעות בפורום של "דרשתי קרבתך" - "עמוס תמם תעשה לי כיפה" אכן, כל מילה מיותרת. אבל לא רק כיפה בביצה, עינת ברזילי עם תוכנית "המסרגה", כן, אתם שומעים נכון, מבית היוצר של yes - תדון על דילמות ועניינים שעולים מתוך התוכנית. כוכבי התוכנית וכוכבי אנ"ש (אורבך עמרוסי וכיוצא בזה..) יתארחו. למה נראה לי שאני אכתוב הרבה על התוכנית של ברזילי...? שיהיה בהצלחה...

דניאלה וייס לא טובה לכיפה?
אבישי מזרחי הביא כמה כתבות מעניינות לכיפה. בשבועות האחרונים מגיעים אנשי ציבור לישיבת פ"ת ואבישי מזרחי נמצא שם ומביא את עיקרי הדברים. הכתבה שלו בכיפה על הביקור של יאיר לפיד בישיבה התיכונית והכותרת של לפיד "אני מתיוון" גררה אייטם ב-Ynet ואולי גם טור ב-7 ימים של לפיד שרצה להבהיר כמה עניינים. אחריו הגיע אופנהיימר מ'שלום עכשיו' וגם זכה לאיזכור בכיפה. השבוע הגיעה תורה של דניאלה וייס שאמרה ש"דין ערביי ישראל כדין הגרגשים והפריזים". אלא שהפעם כיפה בחרו שלא לפרסם את הכתבה עם דניאלה וייס. מזרחי פרסם את הכתבה בערוץ 7.



פולמוס דן מרגלית VS זחאלקה
האגודה 'לזכות הציבור לדעת' רוצים תקשורת הוגנת מימין ומשמאל. הם ביקרו את התנהגותו של דן מרגלית כלפי ח"כ זחאלקה וטענו כי מרגלית היה צריך להיות מאופק יותר והגון. מרגלית התפרץ אחרי שזחאלקה אמר שברק הוא רוצח ילדים ושומע מוזיקה קלאסית. לפי האגודה לזכות הציבור לדעת, מרגלית צריך להיות צופה מהצד ולא לומר כלום ולהמשיך לשאול שאלות קשות. ועכשיו אני סתם מפריח שאלות לאוויר אם המרואיין אומר שלדעתו היהודים הם מקור הרשע בעולם - אסור להגיד שזה חוצפה? ואם הוא אומר שאהוד ברק הוא נאצי נפוליאני קטן ששומע את וגנר בזמן שהוא משייף ילדים ערבים קטנים - גם אז אסור להגיד שזה חוצפה? אסור להגיד כלום? ברק שומע מוזיקה קלאסית ורוצח ילדים... אסור לומר כלום????

תגלית!
באדיבות בלוג פשקוויל - פרסומת שמגלה סוד נורא:




9 תגובות:

  1. מרגלית התנהג כמו אידיוט

    השבמחק
  2. אתה צודק לגבי כל מילה עם כצלה. מערכון מגעיל וירוד להשוות מתנחלים לחמאס אבל התגובה שלו היתה מוגזמת.

    השבמחק
  3. ראיתי היום את התכנית במלואה. חלש ביותר...
    והכי גרוע שאת כל הקטע של הפרסומת לאיי-פון הם העתיקו לחלוטין מאיזה סרטון שנשלח במייל לפני יובלות -
    http://www.youtube.com/watch?v=TWm_pPZeSfA

    השבמחק
  4. מה אדיוטי באיך שמרגלית התנהג? בל"ד רוצה את תל אביב בסופו של דבר וזה מה שמרגלית הראה.

    השבמחק
  5. ההצגה בפוסט לעיל של מה שארע באולפן "ערב חדש" היא מעוותת - לניתוח מפורט של מה שארע בראיון הנ"ל ראו כאן:

    http://bibi.modiin.us/?p=1226

    מן הראוי שבלוג העוסק בביקורת תקשורת ימתח ביקורת על יחסו המביש של דן מרגלית לאורחו באולפן ח"כ זחאלקה. דעותיו של המרואיין ושיוכו למגזר הערבי אינן צריכות להיות ממין העניין.

    השבמחק
  6. יקי פוסל במומו כמובן כי אף אחד לא הזכיר את השיוך הערבי של זחאלקה חוץ מיקי...

    מותר להגיד לאדם שמנבל ומקלל כי הוא חוצפן...

    השבמחק
  7. ולדומירסקי,
    הם עושים את זה בכוונה גרוע כדי שלא תכשל בהנאה ממעשה שבת...

    השבמחק
  8. דן מרגלית הוא מראיין ותיק מספיק כדי להכיר אלף דרכים לחשוף איזה צד שהוא רוצה בדעותיו של המרואיין. לא היתה לו בעיה לחשוף צדדים שנויים במחלוקת וחוצפה. אבל הוא עשה דבר חריג מאוד: הוא חרץ משפט במהלך הראיון. גם אם מה שהוא אמר נכון, שימו לב שמראיינים לא נוהגים לחרוץ משפט אפילו כשהם מראיינים רוצחים וכשחברי כנסת ושרים משקרים להם ולעם במצח נחושה. כך חושף דן מרגלית את ההתנשאות שלו בכך שהוא מרשה לעצמו לקלל ח"כ ערבי בשידור כפי שהוא לא מקלל אף אחד אחר.

    השבמחק
  9. גם דן מרגלית הוא בן אדם, ומותר לו להגיד על מישהו שהוא חצוף.

    זחלאקה בהתחלה אמר לו שהוא מדבר כמו בשוק וישר אח"כ קרא לו "אפס!".
    אז תגידו לי מי מדבר כאן כמו בשוק?

    השבמחק