יום שישי, 25 בדצמבר 2009

שושי גרינפילד צדקה אני טעיתי....

אכן, ערוץ 7 צינזר את המאמר של הפסיכולוגית קלינית, אמירה דור, ב"נחישות וברגישות - מסמך ישיבות ההסדר". ולכן זה לא היה נכון שכתבתי בפוסט הקודם שהמאמר נשמט בגלל תקלה טכנית. אתמול בלילה החלו לזרום מיילים שטענו כי המאמר צונזר בעקבות הביקורת שיש בו על התנהלות הרבנים מהציונות הדתית בתקופת ההתנתקות וגם ביקורת דומה על חתימת המסמך של איגוד ישיבות ההסדר ולא בגלל תקלות שונות ומשונות כמו שכתבתי.

מסתבר, אחרי שהיד הנעלמה העלימה את המאמר התעורר אתרו של יואב יצחק NEWS1 ופרסם את המאמר בעצמו. אחר כך שוב העלה ערוץ 7 את המאמר, הפעם ללא התגובות. לטענת גרינפילד, המאמר הוחזר בעקבות לחץ של גולשים ואימיילים שנשלחו למערכת ערוץ 7 ודרשו את המאמר בחזרה.

אמנם לערוץ 7 יש גרסה קצת שונה. עוזי ברוך, עורך ערוץ 7, אמר לדוס ווטש כי "המאמר הוסר על פי בקשתם של רבנים חשובים בציונות הדתית. הבעיה העיקרית הייתה הטוקבקים למאמר ועל כן המאמר עלה מאוחר יותר ללא תגובות".

ואחרי ההתכתשות הטוקבקיסטית שלי עם גרינפילד אני חייב להודות שטעיתי והיא צדקה.. לכן החלטתי להקדיש לה שיר! ועוד משהו קטן.. הסרט שלה "הבן הסורר" יוקרן ב2.2 ברשימו (אגב, אני ראיתי ונהניתי בייחוד מהסבתא הפוסט-סאטמרית, לכו גם אתם.. :) )


:)

10 תגובות:

  1. חבל שערוץ 7 הורידו את זה

    השבמחק
  2. אז איפה המאמר המקורי?

    הפוליטיקה משחיתה את כולם

    השבמחק
  3. המאמר נמצא גם בערוץ 7 וגם בNFC... ערוץ 7 מחקו את התגובות..

    השבמחק
  4. יפה.
    פוסט ראוי.

    השבמחק
  5. כל הכבוד לכם שאתם יודעים לומר טעינו

    השבמחק
  6. הכל טוב ויפה, הבעיה היחידה היא שהד"ר הנכבדת מדברת שטויות, ולא בגלל שהיא תוקפת רבנים.
    קראתי כמה טוקבקים בערוץ 7 לפני שהורידו את הכתבה, והזדעזעתי שאף לא אחד תוקף אותה על סמך תוכן דבריה, אלא רק על עצם העובדה שהיא תקפה רבנים. מה קרה לנו?

    השבמחק
  7. לאנונימי
    נראה לי שאתה הוא זה שמדבר שטויות. הד"ר הנכבדת חושפת עובדה הידועה למעטים מאוד בציבור בדבר היות הפסיכולוגים חיים עומר ונחי אייל מגויסים למכונת הגירוש. היא חושפת מכתבים אנונימים שנשלחו לרבנים לפני גירוש קטיף והראו להם את נתיב הפעולה "הנכון" שנועד לגרום להם לנקוט בכל הפיעלויות שאינן יעילות למניעת הגירוש. ולכן משערת הד"ר שגם מכתב ישיבות ההסדר נוסח בידי אותם רבנים. במטה מועצת יש"ע בכפר מימון ואחרי ישב שוטר סמוי בהסכמתם, ללא ידיעת ההמון שבא באמת למנוע את הגירוש ונמכר בידי מועצת ישע ורבניה לכוחות הגירוש. מה קרה לך באמת? אתה לא יודע לבחוק להסיק מסקנות ולבחון מה היה בגוש קטיף ומה יש כעת? אם כך אתה באמת זקוק לפסיכולוג. 

    השבמחק
  8. סליחה, בידי אותם פסיכולוגים, ולא בידי אותם רבנים כפי שכתבתי בטעות. מלימוד החוברות "פסיכולוגיה צבאית" שנכתבו בידי כוחות צהל המגרשים, לומדת ד"ר דור את שיטות הפעולה, שאחת מהם היא שימוש ברבנים, בין היתר. במסמך נחשף כי גם בראשים אחרים מתוך המחנה הכתום השתמשו לשם כך.

    השבמחק
  9. נחי אייל מסייע לגירוש? אתה בטוח שלא התבלבלת?

    השבמחק
  10. חיים עומר ונחי אלון. אלה שמות הפסיכולוגים של הגירוש

    השבמחק