יום רביעי, 30 בדצמבר 2009

קרפדות העשור (טור פוליטי לחלוטין)

פרס קרפד העשור
הטור הזה יהיה שונה. הוא לא יעסוק בתקשורת אלא בפוליטיקה. בעקבות תוכנית אקטואליה שדנה מי יהיה "פוליטיקאי העשור" התחלתי להרהר לעצמי על הפוליטיקאים מאנ"ש על פועלם בעשור האחרון ומיד דיכדוך קל פלש לנשמתי... מה נאמר ומה נדבר... הציונות הדתית ופוליטיקה-יעילה אלו מונחים סותרים. דבר והיפוכו. אנחנו ציבור עם הרבה נשמה ומוטיבציה באלף ואחד נושאים אבל מתנהגים כמו אחרוני הטירונים הפוליטיים. ולא שאין אצל נציגינו תככנות וערמומיות פוליטית - מזה יש ויש אבל היא מופנית אחד נגד השני. רק כדי להמחיש את העניין בואו נבחן קצת את מצבנו בכנסת הנוכחית.

שלושת המוסקטרים
שימו לב למשהו מעניין. לכל ח"כ ממפלגת הבית היהודי יש אתר פרטי. נפלא. אתר לכל ח"כ זה די מחייב. אבל מה, אין אתר למפלגת הבית היהודי. ולא סתם אין אתר משותף לח"כי הבית היהודי, הם פשוט לא עובדים ביחד. כל אחד עובד לבד ומקדם את ענייניו. אגב, הידעתם שאין דובר למפלגה, לא מזכ"ל ולא מוסדות למפלגה? לא מגיע לנו מפלגה גדולה ומתפקדת? שעובדים ביחד ומייצגים אותנו נאמנה? 

קצת אנשים הרבה מפלגות
האיחוד הלאומי. מדובר בשלושה מפלגות המכווצות בתוך ארבעה אנשים. זו ממש חידה - איך כל כך מעט אנשים יוצרים כל כך הרבה מפלגות. כצל'ה הי"ו ממש לא מבין בתקשורת, לדעתי לפחות. הוא יורה לכל מקום ולכל כיוון ולא תמיד חושב על מה שיוצא. למשל המשפט "ביבי בוגד בכולם בוגד בעמו ובוגד בנשותיו" ששמעתי אותו אומר הוא דוגמא קטנה שמעידה על הכלל. וגם העקשנות של האיחוד הלאומי להתעצבן כל הזמן ולהיתקע ללא השפעה מאחור גורמת להרבה אנשים להתעייף מהם. בני בגין נמצא בממשלה, ליברמן הוא שר החוץ, אבל לא מכבודם של הרביעיה להיצטרף. לא, לא, לא, עד כאן. שבויים בידי משנתם העקשנית הפכו אנשי האיחוד הלאומי לאופוזיציה ניצחית בדיוק כמו המפלגות הערביות האנטי ציוניות.

אז יש לנו ציבור נחמד, לא גדול, עם שתי מפלגות שלא סובלות אחת את רעותה ובתוך שתי המפלגות הקטנות יש אינסוף תככים, מזימות, מריבות קטנות ומטופשות, כך שזה די מתבקש מאוד לתת לנציגינו בכנסת את התואר שלו זכו במאמץ רב: "קרפדות העשור" 

כל אחד מתועד
ולכן, אחרי מעקב ממושך שלי על חברי הכנסת מאנ"ש אני מעוניין להגיש לכם כמה סרטונים המתארים את המפלגות מכוחותינו ואת חברי הכנסת שלנו. חלק מהסרטונים קשים לצפיה. אז תנשמו עמוק ותחזיקו טוב את הכיסא זה לא יהיה קל. 

אם כן, הסרטון הראשון מספר על מפלגת הבית היהודי. כפי שתוכלו לשמוע המילים נכתבו ממש על המפלגה המפדלניקית: "כל העם אהב אותם" , "אחד בשביל כולם כולם בשביל אחד" והפזמון כידוע נכתב על ח"כ אורבך "אבערבוך הקטן - הרפתקאות שמורות לו"

מפלגת הבית היהודי "שלושת המוסקטרים"

כולם ביחד בקול גבוה: "אבערבוך הקטן"(בהשראת גורנישט הי"ו)

-ח"כ אורלב-
-הסרטון הבא מספר על ח"כ הותיק לו אני אוהב לקרוא זבולון המלך, השמעון פרס של המפד"ל עדיין חי ובועט (בכל מי שמנסה להפריע לו):

זבולון הדינוזאור האחרון

"זבולון הוא חבר ועוד הרבה יותר"

-השר הרשקוביץ-
-הסרטון הבא מספר על חייו השלווים של הרב-הפרופ'-השר דניאל הרשקוביץ:

הנה טאו טאו

"בואו נבלה איתו כך סתם"

=האיחוד הלאומי=
-הסרטון הבא מתאר את הפעילות הרבה של אנשי מפלגת האיחוד הלאומי. כפי שתוכלו לראות בסרטון יש המון פעילות רוחשת, הפגנות והרבה בלאגן רק לא ברור נגד מי.

"צוות מתנחלים לעניין"

הבחור השחור בסרטון הוא פעיל ותיק במפלגה היה בעבר מהפנתרים השחורים ראה את האור והחליט להיות הנהג של המפלגה הלוחמנית

-כצל'ה-
-בסרטון הבא אפשר לראות את סיפורו של יו"ר מפלגת האיחוד הלאומי, כצל'ה הי"ו, שמגיע מהרי השומרון ומהגבעות הירוקות של ארץ יהודה.
כצל'ה: מתנחל וג'נטלמן  

העיניים של כצל'ה מסתכלות עליך

-ד"ר מיכאל בן ארי-
-מיכאל בן ארי לא מפסיק לשגע את הכנסת ואין אחד שלא שומע עליו ועל פועלו. בן ארי וצוות שמשון ויובב לא יתנו לאף סמולני לדרוך עליהם.

"כהנאמניה"

"שד טזמני מסתובב בלי סוף כמו רוח משתוללת מחוף אל חוף" 

-פרופ' אריה אלדד-
-הסרטון הבא מספר על ח"כ נחמד ומצחיק. גלו לי ידידי מאין בא ח"כ אריה אלדד?

"יש לי חבר ושמו אלדד"

"איך הוא צנח מצחיק כל כך מחזיק בשמשיה..."

-ח"כ אורי אריאל-
-לגבי ח"כ אריאל, למרות פועלו הרב, קשה היה לי למצוא סרטון המתאר את פעילותו... לאחר מאמצים מרובים נמצא בארכיון סרטון קצר על הח"כ בסנדלים..

"רב מעללים"

כפי שאפשר לראות מהסרטון ח"כ אריאל לא מדבר אלא עושה 

כולי תקווה שהפוסט המאוד רציני הזה יחלחל אל נציגנו בבית המחוקקים של כנסת ישראל ויביא לשינוי שכולנו מייחלים...




8 תגובות:

  1. ני, לא נעים אבל הפוסט היה חלש. בדרך כלל נכתבים כאן דברי טעם - אני לא בהכרח מסכים איתם - אבל הפעם.... נו. יהיו עוד פוסטים.

    השבמחק
  2. דווקא אהבתי ביותר.
    בעיקר את הסרטונים הנוסטלגיים.
    ידידך החדש.

    השבמחק
  3. אני דווקא חושבת שהפוסט לעניין, מה גם שהוא משעשע ונוסטלגי...

    השבמחק
  4. גורביץ', האם זיהיתי 'מחמואנת' בין דברי התוכחה הקשים שלך?

    השבמחק
  5. ההתחלה טובה, הסרטונים הפעם קצת מפוספסים לדעתי אבל הנוסטלגיה נחמדה.

    הבחירה שלך לכצל'ה וצ'אק נוריס דווקא במקום. הניתוק של שניהם מהמציאות די דומה לדעתי.
    הביטוי של כצל'ה שתפסת מדויק. עדיף היה לו להתייחס עניינית ולא להגרר להשמצות.

    השבמחק
  6. אפשר קצת תחכום בבקשה

    השבמחק
  7. אני קורא אותך בקביעות. כשמישהו אומר לי את זה, אני מקבל את זה כמחמאה. גם לך מותר :-)

    השבמחק
  8. המדינה הולכת לאיבוד .הבדואים שודדים את הקרקעות . בתי כנסת נשרפים עי יהודים שטופי מוח לשנאת מתנחלים .שמאלנים משמיצים אימאות שכולות .ילדים בבית ספר מבואות עירון מבקשים לעקור את המזוזות מבית ספרם . ולכם יש זמן לצחוק ולעשות סרטים על חברי כנסת . מצבו של העם קשה ביותר וזה לא הזמן לעשות צחוק . DG100

    השבמחק