יום ראשון, 6 בדצמבר 2009

יפעת ארליך: לא הלכתי לשום מקום


אחרי הפוסט על שמעון ריקלין (מק'ריקלין) מבהירה יפעת ארליך שהיא לא פרשה ממועצת החכמים ולא, היא לא מתכוונת ללכת לכנסת.

שלום לך ידיד חצוף שנהנה להפיץ שמועות חסרות בסיס.

בשבועיים האחרונים לא השתתפתי בתוכנית מבחרתי שלי. חשתי צורך להתאוורר קצת מהאולפן הרותח, לחשוב עם עצמי טוב טוב האם נכון לי ומדוייק לי להשתתף בתוכנית. כן, כן, גם השאלות שאתה עוררת עוררו אותי לחשיבה מחודשת. מתברר שלמרות שאני לוקחת חלק בתוכנית מועצת הדמגוגים, נשאר בי עוד מעט מהאדם המתלבט, והחושב.
אין ספק שריקלין הוא תותח על ויש בו משהו אוטנטי מאוד, שכנראה נעדר ממני. אשמח מאוד אם יצרפו אותו באופן קבוע לתוכנית או לחלופין שימשיך להחליף אותי בכל פעם שלא אוכל להגיע לתוכנית. אמשיך לדרוש שוב ושוב מהעורכים ומדן מרגלית לאזן את הפנאל, אבל בנתיים עוד לא נשברתי, הכיסא עוד לא פנוי.
וביחס לרמיזותיך הציניות על הכיסא האחר, זה שבכנסת. רשום לפניך - לא לשם פניי.

בריאות ושמחה,

יפעת

 נ.ב טור חדש של יפעת ארליך ב-NRG יהדות 

2 תגובות:

  1. חבל שהיא לא לוקחת חלק בפוליטיקה, יכלה לרענן קצת את השורות.

    השבמחק
  2. גם אני מת על יפעת ארליך

    השבמחק