יום שני, 21 בדצמבר 2009

שיחה דמיונית בהחלט


קוראים נכבדים מוגש לפניכם סקופ אדיר! תמלול השיחה בין אהוד ברק ליועץ התקשורת שלו (לצורך העניין נקרא לו וייסגלס למרות שאין לי מושג מה שמו האמיתי) כמה ימים לפני פרשת הרב מלמד. מסמך מטלטל..

אהוד ברק: לילה, וייסגלס אני מעיר אותך?

וייסגלס: לא אדוני, הנני לשירותך.

ברק: שמע, המצב לא טוב. אין לי חברים במפלגת העבודה. הם כל הזמן מלכלכים עלי מאחורי הגב והאיתן כבל השדון הקטן הזה ממרר לי את החיים.... והעיתונות... הם הורגים אותי וייסגלס הורגים אותי! אפילו חברי הטוב מאוד ארי שביט אמר שאני סובל מאוטיזים ריגשי..אני?! אוטיזם?!

וייסגלס: זה בגלל שהם לא מכירים אותך כמוני. הם מקנאים בך שאתה מר ביטחון אדוני.. הם לא שווים יריקה.

ברק: הם אומרים שאני לא יכול להתחבר אל העם ממרומי מגדלי אקירוב. מה? אני לא אומר שלום יפה לשומר הרוסי בכניסה? ובמסעדת החומוס לא שיבחתי את דאוד ואמרתי על הכיפכיפאק יא סחבק? אפילו חייכתי אליו בזווית הפה..

וייסגלס: זו הייתה מסעדה תימנית וקראו למלצר רחמים, אהוד... אבל למה אתה כועס.. אלו אנשים שלא יכולים להכיל כישרון וכריזמה באדם אחד כמוך.

ברק: ועכשיו יש את העניין עם הפיליפינית...

וייסגלס: מה עשית עם הפיליפינית, אהוד?

ברק: זה לא אני זה נילי.. היא העסיקה אותה ללא אישור וכולם צוחקים עלי ואומרים שאני אטום ריגשית. הם קוראים לי "אהוד העמוד" או "אהוד האבוד". הם לא סולחים לי שעזבתי את נאווה...

וייסגלס: מי הם בכלל! הם לא מכירים את סגולותיה הטרומיות של נילי...

ברק: אפילו ליברמן יותר פופלארי ממני.. ליברמן?? לאן הגענו?!

וייסגלס: ליברמן שונא ערבים זה סוד כוחו של הדב הקשקשן הזה... דיבורים...

ברק: ליברמן רק שונא ערבים, אני הרגתי אותם! בכמויות! ואף אחד לא זוכר... הייתה פעם אחת שהתחפשתי לברונטית שמתי שני רימונים בחזה ודחפתי תת מקלע מקוצר...

וייסגלס: אהוד אהוד זה מסווג.. אבל נראה לי שיש לי פתרון שיגרום לכך שכולם יראו את גבריותך המפוארת...

ברק: רות המשך, סמל וייסגלס

וייסגלס: בפשטות אומר - למחוץ את הדוס

ברק: למחוץ את הדוס?

וייסגלס: כן למחוץ, לפרק, למעוך, לכתוש, לשבור, לרסק, להקפיא אותם.

ברק: אבל כבר הקפאתי להם את הישבנים

וייסגלס: לא מספיק ישבנים, צריך לתפוס איזה אחד... מממ... יש מישהו אחד אליעזר מלמד..

ברק: אליעזר מי?

וייסגלס: רבי אליעזר מלמד, ראש ישיבת הר ברכה.

ברק: הר ברכה אתה אומר...

וייסגלס: נעשה ממנו דוגמא

ברק: דוגמא למה?

וייסגלס: דוגמא שלא מתעסקים איתנו! אחד יצייץ נמעך אותו! אתה שומע?? נמעך אותו!! נראה אותם עכשיו חולרות.. נקפיא להם את החיים... קדימה! בואו לאבא'לה!!! בעעעעע!!!

ברק: וייסגלס תירגע תירגע.. לא ידעתי שיש בך כל כך הרבה זעם....

וייסגלס: סליחה, המתנחלים האלה... שניה, כוס מים... בקיצור, הוא מדבר על סרבנות, אתה מבין? ויש לו ישיבת הסדר וחלק מתלמידיו הם קוץ בתחת היפה שלנו...

ברק: אהא.. כולם ישכחו מהפיליפינית שגם היא קוץ לא קטן...

וייסגלס: לא רק שישכחו... אתה תהיה גיבור ואיש שלטון החוק, גבר שבגברים. האיש שלא נרתע ולא מפחד... מר ביטחון, גאון ביטחוני, צ'רצ'יל. אתה תשנה את ההיסטוריה. אדוני.

ברק: תגיד את זה שוב חייל! סתאאאם אני צחוק איתך סמל וייסגלס. שמע, אתה חושב טוב וייסגלס.. מה הייתי עושה בלעדיך? אתה כל כך יקר לי... עכשיו בא למשרד ותכין לי קפה בוץ חזק בכוס קטנה כמו שאני אוהב.. ושוב תודה.

וייסגלס: כן אדוני אני בא..........

-הודעה חשובה-

הערב בשעה 19:15 יוקרנו סרטי הגמר של המחזור האחרון במעלה בסינמטק ירושלים. השמועה אומרת שמדובר בסרטים איכותיים ביותר.. אז תבואו

4 תגובות:

  1. פוסט אדיר! נקרעתי מצחוק!!!

    השבמחק
  2. תרומיות, לא טרומיות. ולא נעים לומר אבל פוסט צפוי למדי.

    השבמחק
  3. התמוהנ קצת לא ראויה אתה לא חושב...?

    השבמחק
  4. ברק לא צריך יועץ תקשורת הוא מספיק חכם כדי להבין שכדאי להכינס ברב מלמד וממילא כולם ימחאו לו כפיים

    השבמחק