יום חמישי, 26 בנובמבר 2009

שבוע של קמפיינים


כיון שאני עדיין מצוי אצל התמנון הירוק (צה"ל מיל') ללא יכולת ממשית לנהל את זמני כרצוני אני אאלץ לרשום פינה קצרה הפעם כיוון שלא הספקתי לעבור ברצינות על תקשורת אנ"ש...

1. השבוע היה שבוע עסקת שליט. התקשורת הכללית כמו שאמר עיתונאי ששכחתי את שמו התנהגה כמו חברת הפקות. גם אצל תקשורת אנ"ש התגלו סימנים של חברת הפקות. אין דיון ענייני אלא מסעות פרופגנדה. קחו למשל את עמוד השער של שבועון מעייני הישועה. חשוב לציין שהשבועון מסרב בתוקף להכניס תמונות של נשים לעלון הקדוש אלא שהפעם במסגרת הצטרפות לקמפיין נגד העיסקה הם החליטו לחרוג ממנהגם ולהכניס תמונות של נשים. עמוד שער מכוסה בתמונות של אנשים שנרצחו על יד מחבלים שהשתחררו בעסקאות שבויים. שאלה למעייני הישועה: האם המטרה מקדשת את האמצעים?:

הקמפיין של מעייני

-מאמר ענייני שקראתי בנושא: "בלב חצוי" של נדב רט

2. מכון מאיר אני מת עליהם. תסלחו לי על עודף הרגשנות שלי. אבל הביינישים האלה יודעים להרים פרוייקטים מעניינים. אחרי שהם הקימו פינה די מגניבה עם אראל סג"ל בעל קול הסיגריות ונטייה לפלסף-לא-קשור והרב אורי שרקי האינטלקטואל, יצרו אנשי המכון פינה חדשה ונחמדה: אנשי אמונה בעולם המעשה.

כל שבוע "איש עשייה" בתחום כזה או אחר ידבר על אמונה בחיים המעשיים והאפורים, איפה באה לידי ביטוי הנקודה האלוקית בחייו וכו'. פרוייקט נחמד שעשוי באהבה ובאמונה. הפעם ראיין הרב חגי לונדין את רס"ן חגי ברוך (חייבים להתחיל עם מישהו מהצבא, לא? עולם המעשה = צבא..) שדיבר על קדושה והתמודדות בצבא. כיוון שהמראיין והמרואיין שניהם תלמידי של רבנים מהר המור אז המילים "גדלות" ו-"עם ישראל" "אתה רק כלי" "צינור" היו מאוד דומיננטיות ולפעמים הייתה לי הרגשה כאילו יש פה שיחת מוטובציה לביינישים לפני גיוס. אבל סך הכול הייתה זרימה טובה ושיחה מעניינת ואני די בטוח שהפרוייקט הזה יהיה מעניין ומרתק. שכוייח.

3. דתילי פרסמו כתבת ביקורת על "פורום החינוך הציוני דתי" שפרסם מודעת תמיכה בפוליטיקאים ("בח"כ לעתיד ניסן סלומיאנסקי" כלשון המודעה) ונוצר הרושם של שימוש בכספי החינוך הדתי לטובת קידום אנשים לכנסת או חנופה לפוליטיקאים בהווה. אז מי אמר שדתילי לא נושך? טוב, זה בכל זאת לא כזו נשיכה מכמה סיבות

א. הכתבה פורסמה תחת העיתונאי "כתב דתילי" שזה כמו "דוס ווטש" (הייתכן שאתם פחדנים כמוני?) וממה החשש בעצם? מניסן סלומיאנסקי? 

ב. הסיפור הזה הוא לא כזה ביג דיל שצריך לכתוב "מיוחד" כאילו מדובר בשערוריית השנה (אין פה מעטפות ולא סיגרים וניסן לא עשה סקי עם אף אחד אז תרגעו בבקשה).

כשיתנו לו נשיכה נדבר

ג. דתילי יהיה אתר רציני כאשר הם יתחילו לבקר את ח"כ זבולון אורלב. למה דווקא את זבולון המלך? כי דתילי נראה כמו אתר הבית שלו. למשל מייל שהתגלגל אליי מזבולון אורלב על פעילותו הפרלמנטארית וכו' הוא אותו מייל של אתר דתילי (דתילי מיחצנים את זבולון בקיצור) אז חבר'ה תחליטו או שאתם אתר תקשורתי ללא פניות או שאתם החברים של זבולון. תחליטו.

(בתמונה למעלה - התחלתו של קמפיין)

3 תגובות:

  1. למרות שאתה עסוק, יצא אחלה פוסט.

    השבמחק
  2. דתילי (רז קיל )מבקרים את ניסן כבר תקופה ארוכה
    אני זוכר תגובות של רז קיל על ניסן כבר לפני כשנתיים באתר דתילי

    השבמחק
  3. אם אתה לא מבין את ההבדל בין תמונות נשים לבין תמונות של נשים שנרצחו בגודל ל בול אז יש לך עוד מה ללמוד.
    אלא אם כן תמונות כאלה עושות לך את זה...?
    הביקורת מקדשת את האמצעים?

    השבמחק