יום רביעי, 18 בנובמבר 2009

שובו של אפי איתם

אתמול נזכרתי באפי איתם, איש קרבות ותיק. תשאלו מה פתאום נזכרתי בו? התשובה היא: בזכות הפייסבוק. כמדי ערב עשיתי שיטוט קל באתר החברתי והנה מצד שמאל של המסך מופיעה לי מודעה של פייסבוק "שדרג את העמוד של אפי איתם", משהו כזה בערך. כיוון שאני חבר של איתם בפייסבוק נכנסתי לראות כיצד נראה העמוד שלו ונדהמתי. פשוט נדהמתי.

הנה במרכז העמוד של אפי איתם תקוע לו מר טריק קעסאס כנראה ערבי או מוסלמי שמעז לכנות את אפי איתם בעמוד שלו גזען! (לחצו על התמונה כדי להגדיל)


גזען, לא פחות ולא יותר. אכן יש לשדרג בדחיפות את העמוד של איתם בפייסבוק. ויותר מזה: מר איתם, או מי שמפעיל את העמוד בפייסבוק לחבר הכנסת לשעבר, צריך לדעת שלא מאשרים כל אחד. בטח לא מישהו בשם טריק קעסאס שכנראה לא גר בארץ וכנראה הוא גם אנטי ישראלי לא קטן ובאופן אישי לא מחבב אותך במיוחד.

אז עברתי על היסטוריית הפייסבוק של איתם (כדי לראות שהכל בסדר), לא מצאתי עוד טריק קעסאסים למיניהם אבל ממש בהתחלה ראיתי קבוצה מאוד מעניינת הקוראת להמליך לראשות הממשלה את אפי איתם. הצטרפתי, למה לא?

חוץ מזה ראיתי את אפי איתם מתארח ב'לונדון וקירשנבאום'. שם הוא הסביר לירון לונדון למה הוא יפנה את ישובו בנוב במידה ותינתן לו פקודה. "אני חושב שהציבור הדתי לאומי התבגר", ניסה איתם להפיג את חששו של לונדון שלדעתו צעירי הציונות הדתית לא יצייתו לפקודה המצווה לפנות ישובים. אגב, גם רועי שרון היה שם בקשר לגדוד מנחשון אבל פיספסתי אותו וגם הוא לא מופיע משום מה בנענע 10.

ויקינג-ציוני-דתי
יש לאפי איתם תמונה, אפשר לראות אותה בפייסבוק או באתר שלו שבו הוא עומד בשדה קרב עם אפוד, כנראה מדובר בתפקיד האחרון שלו כתת אלוף, וכשהסתכלתי על התמונה לא יכולתי שלא לחשוב על איזה ויקינג לוחמני או גלדיאטור רומאי שבע מלחמות ומאבקים. יופי של תמונה.

והנה סרטון קצר בו נראה אפי איתם (בצעירותו) מסביר לפלסטיני מדוע הוא לא מוכן לתת לו את מזרח ירושלים

תגובה 1:

  1. בגלל אנשים כמו איתם היה הגיורש מגוש קטיף. הוא רוצה לפנות אם תתינתן לו פקודה לבריאות שיפנה בשקט ולא יטיף לאחרים מה עלשות

    השבמחק