יום שני, 9 בנובמבר 2009

הבאזז של מעייני הישועה


ארגון התשובה מעייני הישועה הביאו אותה השבוע. כנס התשובה סוקר באתרי האינטרנט (כתבתו של קובי נחשוני) בזכות הליהוק הגאוני של המרצים והמחזירים בתשובה. בעצם ליהוק מצויין של מישהו ספציפי. האייס מן דורון שפר שחקן הכדורסל המהולל שחזר בתשובה ועכשיו הוא מכוחותינו בעל זקן מגודל, רוחני כמו שצריך, כן הוא משלנו, כן!!!

היו עוד הרבה מרצים ואפילו מקובלים אבל הכוכב לשעבר גנב את ההצגה. ככה זה. אתה כוכב, אתה תותח, יש כתבה. אם היו רק רבנים כנראה שאף אחד לא היה שומע על זה יותר מדי... אלה החוקים...

וכשראיתי את דורון שפר היקר לא יכולתי שלא להיזכר בכדורסל הישראלי היפה שאני כל כך אוהב. אחח.. היו זמנים עדי גורדון, עודד קטש, דורון שפר פפי תורג'מן..

בניגוד גמור למה שיש היום במכבי שזה בהחלט כדורסל אבל לא ישראלי. אני קורא לשר הפנים אלי ישי האיש שנלחם בעובדים הזרים: תוציא כמה זרים ממכבי ותן לישראלים לשחק! לא יתכן שיבואו כמה עובדים זרים ויגנבו לכל הישראלים את מקום עבודתם... דיפנססססס לא לתת קדימה ישי!

אני לא שונא זרים אני פשוט פטריוט ישראלי (אני חושב..)

(למעלה דורון שפר צפו משניה 0:40)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה