יום שני, 16 בנובמבר 2009

קלמן ליבסקינד בהתקפה חסרת תקדים על עקיבא אלדר והארץ. "רודפים את השופט סולברג"

קלמן ליבסקינד מהתחקירנים הבכירים בישראל יצא בהתקפה חזיתית נגד עיתונאי הארץ עקיבא אלדר. ליבסקינד מאשים את אלדר ברדיפה פוליטית כנגד השופט נעם סולברג המתגורר בהתנחלות. בנוסף טוען ליבסקינד שלאלדר יש גם מניע אישי נגד סולברג כיוון שהאחרון פסק נגד אלדר ונגד עיתון הארץ בפרשה בה טען פעיל ימין, אריה קינג, כי אלדר המציא משפטים שמעולם לא אמר. הנה חלק מהמאמר בבלוג החדש של ליבסקינד. דוס ווטש מציע לקרוא את כל המאמר..

"עכשיו, כאמור, הגיע תורו של שופט בית המשפט המחוזי בירושלים נועם סולברג. לעקיבא אלדר יש עם סולברג חשבון פתוח. לפני כמה שנים המציא אלדר כמה שטויות שלא היו ולא נבראו על אריה קינג, פעיל למען התיישבות יהודית במזרח ירושלים, וציטט דברים שאמר כביכול בראיון לאחד המקומונים. כשהתברר שקינג כלל לא אמר את הדברים ואלו היו פרי מוחו הקודח של אלדר, תבע אותו קינג ולמרבה התדהמה אפילו זכה. השופט סולברג, שאותו מציג אלדר למרבה הפלא כמי שפוגע בחופש הביטוי, חייב אותו ואת העיתון שלו לשלם לקינג כסף.

"אלדר, שחושב שהוא יכול לכתוב מה שהוא רוצה על אנשי ימין, מציג את עצמו מאז כ"קרבן" של סולברג. אבל עם זה אולי עוד היה יכול אלדר להסתדר. הגיבנת הגדולה באמת שסוחב איתו סולברג כנראה מבחינתו של אלדר, כזו שאי אפשר להחלים ממנה, היא היותו "תושב גוש עציון". שכן, עם שופט שלום או מחוזי מעבר לקו הירוק עוד יכולנו להסתדר. אבל יועץ משפטי לממשלה? יש גבול. לשמאל יש בעיה עם סולברג. הוא אמנם חובש כיפה ואפילו מתגורר, כאמור, מעבר לקו הירוק, אבל אי אפשר להאשים אותו בשום דבר שיש בו ריח פוליטי. הוא מכהן כעובד מדינה כבר שנים ארוכות, לא משתתף בהפגנות, לא מסרב פקודות. מתנחל משעמם. אז מה, לעזאזל, עושים נגדו? ממציאים."


תגובה 1:

  1. דניארו מוטי13 במאי 2010 בשעה 9:23

    קלמן היקר בכמה מילים ובקצרה אתה משמש פה לרוב העם כנגד המפיה.תודה לך איש אמיץ

    השבמחק