יום חמישי, 15 באוקטובר 2009

דתילי מגיבים לדוס ווטש



בפוסט הקודם ביקרנו את האהדה והחנופה שרוכש אתר דתילי לחבר הכנסת זבולון אורלב ויו"ר אמונה ליאורה מינקה. היום הגיב עורך אתר דתילי עמיעד טאוב על הפוסט:

"רשת דתילי הוקמה במטרה לתת במה לזרם המרכזי בציונות הדתית שאין ספק שאורלב ומינקה מהווים חלק מנציגיו (גם האחרים מקבלים במה)".

מהתגובה אנו למדים שטאוב סובר כאילו המפד"ל, שאורלב ומינקה מהווים חלק מנציגיו, הם הזרם המרכזי בציונות הדתית ודתילי נותן לזרם הזה במה. אם כן, טוב שלמפד"ל יש אתר.

ובינתיים ממשיך רז קיל לעקוב אחר "הברנז'ה הדתית" (למה הביטוי הזה צורם לי כל כך כשמדובר באנשים דתיים) ונחשו מי שוב מככב? נכון, מוטי זיסר.. :
"אברהם פריד, הספיק להופיע בשלוש מדינות שונות במהלך החג ביום ב' נחת פריד בנתב"ג והגיע ישירות במסוק שחיכה לו בשדה התעופה לטבריה, שם הופיע בפני אלפים אנשים יחד עם חנן יובל ובנוכחות מוטי זיסר, שהגיע במיוחד לשמוע את הזמר. יום לאחר ההופעה הוא כבר היה בדרכו למונטריאול שבקנדה, לחגיגת שמחת בית השואבה המרכזית בעיר וברביעי חזר לניו יורק וערך עם ליפא שמלצר, הופעה מרגשת, בשכונת קראון הייטס."

ואנחנו שואלים: האם רז קיל עוקב אחר מוטי זיסר?

אבל זיסר לא לבד, לקיל יש מידע גם על משה ענבר, דובר שר המדע (למי שלא ידע), שחזר מחופשה בתיאלנד וגם אכל אוכל כשר בבתי חב"ד. מה היינו עושים בלי המידע הזה? ויש גם תמונות של משה ענבר. בהתחלה דתילי פרסמו תמונה של ענבר על אופנוע ים אבל היא נעלמה ובמקומה מופיעה התמונה הבאה עם הכיתוב: ענבר בודק את האננסים מקרוב:


משום מה דתילי לא כתבו מי מבין השלושה הוא משה ענבר כנראה שהם סמכו שכולנו יודעים....
*(צילום אלי מאור)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה