יום שני, 19 באוקטובר 2009

מדוע התאהבו בערוץ 7 בדמוגרף שכל כך מתעב אותם?



תמיד טוב להביא פרופסורים לכתבות. הם מספקים מספרים, אבחנות מדעיות, ניתוחים מלומדים ורצינות לכתבה. בזמן האחרון, ערוץ 7 גילה את פרופ' ארנון סופר, דמוגרף מאוניברסיטת חיפה שמרבה לספור את האוכלוסיה בישראל. כל שנה הוא סופר מחדש כמה יהודים יש במדינה וכמה ערבים כמה ישראלים וכמה פלסטינים, סופר ומונה. בדרך כלל התחזיות של סופר שליליות, או אולי יותר נכון, אובדניות.

מדי שנה הוא מכריז שאנחנו בדרך לאבדון ועוד מעט והיהודים יאבדו את הרוב במדינה. אין ספק, כמובן, שצריך להתייחס בכובד ראש לניתוחים ולמספרים של סופר למרות שיש לא מעט שחולקים עליו.

בכל מקרה, בשבועות האחרונים ערוץ 7 באינטרנט, האתר שמייצג את הימין בישראל, התאהב מחדש בדמוגרף מחיפה. סופר הופיע וביצבץ מהאתר חדשות לבקרים מכריז על סכנות ואיומים מצד העובדים הזרים ומצד ערביי ישראל שהולכים ומתרבים, לא עלינו. זאת הסיבה שע.7 מחזר אחר סופר בזמן האחרון, הוא מספק את הסחורה שערוץ 7 רוצה לשמוע - הוא מפחיד את כולם.

אך משום מה, נראה שערוץ 7 שכח שלפני כמה שנים פרופ' סופר הפחיד את הציבור מפי ערוץ 7 והמתנחלים שהם ורק הם הורסים את המדינה. הנה כמה ציטוטים על המתנחלים מפרופ' סופר שבכמה מקומות באינטרנט קוראים לו "המפחידן הלאומי":


" הרסתם את הפריפריה, הפכתם אותנו למדינת עולם שלישי, הובלתם לאסון דמוגרפי. אם תנצחו עכשיו, תהיה זו תרומה נוספת שלכם לחיסול המדינה היהודית."


"אתם מנסים לערער את הלגיטימציה של שלטון החוק, של צה"ל, של טוהר הנשק. אתם מערערים את חוסנה הלאומי של הארץ הזאת, שממילא אינו מן החזקים בכדור הארץ. זה גובל בבגידה במולדת, ועל כך אין סליחה. לא למדתם דבר מן ההיסטוריה הכללית ומן ההיסטוריה היהודית. בהזיותיכם, אתם מובילים את ישראל היקרה לחורבן נוסף במודל בר-כוכבא."

" אתם אחראים גם להפיכתה של ישראל למדינת עולם שלישי: התשתיות קורסות, משום שאתם סללתם יותר מאלף קילומטרים של כבישים עוקפים ועקרים בשטחי הגדה. במקום הקצאת כספים לחינוך, לתרבות, להתפלת מים ולאיכות סביבה, מסייעת לכם המדינה להרוס כל חלקה יפה בארץ-ישראל. ראו מה עוללתם ליער הר חומה, ליערות ממזרח לירושלים בואכה יריחו, לאזור איתמר ועלי ועוד ועוד."


"אצל אנשיכם הפכה האלימות לדרך חיים - פגיעה במכוניות הנושאות סרטים כחולים ופגיעה פיזית במי שאינו מסכים עמכם (הלינץ' המתועד במואסי הוא כנראה רק דוגמה קטנה למה שמתרחש והתרחש במשך שנים מעבר לקו הירוק)."

" אתם הטועים, המטעים והמסוכנים לקיומה של מדינת ישראל. ההתנתקות היא סם החיים של ישראל והיא תבוצע ותחזיר אותה לשפיות. אי-התנתקות פירושה חורבנה של ישראל היהודית והדמוקרטית, והרבה יותר מהר מכפי שאתם משערים"

עד כאן דברי קודשו.

אם כן, מה גורם לערוץ 7 להביא את ארנון סופר שמאשים אותם בכל תחלואי מדינת ישראל מהטרור ועד לתשתיות הגרועות בפריפריה. התשובה פשוטה: סופר מפחיד את הציבור באיומיו על הסכנה שיגרמו העובדים הזרים. וגם, ובעיקר בזכות זה, הוא קנה לו נחלה בערוץ 7 בזכות המשפט הבא שככל הנראה גרם להרבה אושר ונחת בבית אל (בעקבות מחקר חדש של סופר ששוב ספר כמה יהודים יש במדינה):

"התל אביבים מביאים עלינו חתולים וקצת כלבים בזמן שהציבור הדתי והחרדי דואג לילודה היהודית בארץ"

ועל זה נוכל רק לומר שיש דמוגרפים שקונים את עולמם בשעת אחת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה