יום ראשון, 3 בינואר 2010

לתת בראש


לתת לזחאלקה בראש
בשבוע שעבר דן מרגלית התחרע על ח"כ זחאלקה, מן הסתם לרובכם יצא לראות את הסרטון המדובר שהעלתה חני לוז מצוות תדמית. הסרטון הופץ ממייל למייל מפייס' לפייס' להפיץ את הבשורה "תראו את דן פותח את זחאלקה". מדור 'ציטוטים' בערוץ 7 שיבח את מרגלית ואסף וול מ-Ynet העביר שיעור בהיסטוריה במדורו בבחינת "למי קראת מהגר? זחאלקה". אבל הכותרת הכי מוגזמת שייכת לערוץ 7 "העיתונאי שלא שכח שהוא יהודי ישראלי" - כאילו דן מרגלית היה שבוי באיזה גולאג רוסי קומוניסטי ובכל זאת לא שכח לשמור על צלמו היהודי ישראלי! דידן נצח! אז חבר'ה לא להגזים, מרגלית נתן קצת לזחאלקה בראש, סוו וואט ביג דיל. 

לתת לוייסגלס בראש
משהו קרה ליפעת ארליך. היא נראית הרבה יותר טוב בתוכנית מועצת הצעקנים. יותר בטוחה בעצמה, יותר מרפקיסטית, יותר לא שמה על גדעון לוי ולא מתרגשת מההטפות של הד"ר לציונות גדי טאוב ואלדד יניב הצב נינג'ה. למרות שהתוכנית עדיין מוטה בצורה קיצונית לשמאל, ארליך עומדת בכבוד מול חבורת האגו טריפ שיושבת מולה.


תני לו בראש, ארליך

 דוגמאות לדבר: וייסגלס, יועץ החצר המלכותי שאפו היה אדום אתמול כמו של טוב טוב הגמד (כנראה עבר ניתוח באף), מרבה באופן עיקבי ושיטתי להיכנס לתוך דבריה של ארליך ולגנוב לה את התור. ארליך החליטה לשים סוף לדבר וכשהוא ניסה להשתחל ושוב לגנוב לה את רשות הדיבור עם ה"תרשי אבל רק לומר.." אז ארליך אמרה בתקיפות "לא, אני לא מרשה!" והוייסגלס נדם. גם גדעון לוי לא הצליח להפר את שלוותה של ארליך עם צעקותיו ההיסטריות. שכידוע, לגדעון לוי יש שיטה, הוא מנסה להגחיך את טענות הצד השני עם כל מיני הערות ציניקניות ובעיקר להוציא מאיזון את מי שמבקר אותו. שיטה ידועה של דמגוגים בשנקל, לכן, צריך להתמודד מולו בקרירות ובהתעלמות מכוונת מה שארליך מרבה לעשות בזמן האחרון. וכמובן, לא צריך להתרגש מארי שביט הכל כך מחושב ודרמטי עד אימה. ראיון החנופה שלו למופז ב'הארץ' היה עוד דוגמה דוחה לחנופה הדביקה שלו כלפי פוליטיקאים מסויימים.


פעם אני עיתונאי פעם פסיכולוג לפעמים אני יחצ"ן ולפעמים חבר.. אבל בואו נהיה רציניים לרגע

 לתת למעגלי צדק בראש
חיים אקשטיין, פרשיות השבוע מכיפה, נכנס קצת בתנועת מעגלי צדק - התנועה החברתית שקמה בתרועה גדולה לפני כמה שנים כבר לא נשמעת. אקשטיין שואל לאן נעלמתם?

לתת לקולך בראש
קולך מאוד מעוצבנות בזמן האחרון. על מי? על מה? מה קרה? ראשית הם מאוד עצבניות על מכון פועה שבכנס השנתי הקרוב שוב לא ידברו שם נשים (כנראה בגלל הקהל הדתי וכו' והרבנים שיהיו שם). קולך קראו לרופאים להחרים את הכנס אבל אלה לא רצו והפמינסטיות התגעשו. קולך טוענות שיש קשר מושחת בין מכון פוע"ה לרופאים המרצים בכנס. קולך טוענות שהסיבה שהרופאים לא מחרימים את הכנס היא בגלל שמכון פוע"ה שולח את באי ביתו אליהם וכולם מרוויחים... אבל עוד זה מדבר והנה יש את הכסאח בין קולך לליאורה מינקה - הג'ינג'ית מארגון הנשים הדתי לאומי "אמונה". מה עכשיו? אתם שואלים, אם כן, אמונה קבעו שאת פרס אשת השנה תקבל רק אישה שהיא עם רקורד וכו' וגם תהיה "בעלת משפחה". האוזניים של קולך הזדקרו. רק אישה נשואה? מה עם גרושה? רווקה? אלמנה? הם לא יוכלות? וכך נפתחה המערכה בין קולך לליאורה מינקה....

אם רק יורשה לי לומר כי גב' לאה נס היא אשת השנה מבחינתי.. היא גם אישה, גם אשת משפחה, גם ח"כית, גם מגבעת שמואל וגם יודעת להפוך בר מצווה לנשף נוצץ, מה צריך יותר מזה?


בר מצווה כזו לא הייתה ולא תהיה!

לתת לעובדות בראש
מכל העיתונים בעולם בחרה אילנה דיין להתראיין אצל חגי סגל במקור ראשון. הסיבה: להוכיח לכל העולם ואשתו ובייחוד למקטרגים הגדולים על התקשורת - אנחנו, האינדיאנים הדתיים לאומיים - כי נעשה לה עוול...

לשים בקבוק על הראש
בקשר לחנוך דאום, הפעם, אני מעדיף להקדיש לו שיר מאשר להתווכח איתו. שם השיר "דאום דאום" ותמציתו "קח את החיים בסבבה דאום-דאום ואל תתייסר כל כך"    


יאסו, דאום-דאום-מובה דאום-דאום-מובה, שמייח שמייח.  

2 תגובות:

  1. אולי תרד מדאום דאום?

    השבמחק
  2. לא מפליא שזחלקאה הוא לא בדיוק אוהב ישראל גדול

    השבמחק