יום חמישי, 11 בפברואר 2010

פיצוץ במערכת "באהבה ובאמונה". הרב דב ביגון סירב לפרסם מאמר של הרב נריה גוטל בעלון. המפרסמים חברת פרסומי ישראל ביטלו שותפות של 15 שנה והקימו עלון חדש

 
הסוף לאהבה

משרד הפרסום "פרסומי ישראל" לא יוציא יותר את עלון "באהבה ובאמונה" של מכון מאיר אחרי עבודה משותפת של 15 שנה.

חברת הפרסום יצאה בהודעה על ביטול השותפות עם מכון מאיר והשקה של עלון חדש "גילוי דעת" שמו. ישראל גולדברג, מנכ"ל החברה, האשים את ראש מכון מאיר, הרב דב ביגון בהדרה, של רבנים מסוימים מהעלון. "לצערי הרב ביגון פסל הכנסת מאמרים של רבנים חשובים ממניעים שקשה לי לעמוד עליהם", נכתב בהודעה של פרסומי ישראל.

"אף שאנו משרד פרסום ולא לנו לעסוק בקירוב לבבות, הדבר חרה לי מאוד והחלטתי להסיר ידי מהגיליון ולצאת בגיליון שבת חדש שם נוכל לבטא את אהבת ישראל האמיתית שיש בנו ובה תינתן במה לכל קשת הגוונים בציונות הדתית מבלי לפסול אחד ולהכשיר את השני, אף שמכון מאיר חרט על דגלו את אהבת הבריות מצאנו שהמכון אינו מקיים את הדבר", אמר גולדברג.

"מקורות יודעי דבר" אמרו לדוס ווטש שעיקר ההתפוצצות הייתה בגלל שהרב ביגון, ראש המכון, לא רצה להכניס את מאמרו של הרב נריה גוטל. זו הייתה הפעם השלישית שפרסומי ישראל היו מעוניינים להכניס מאמר של הרב גוטל ואנשי המכון סירבו.

בנוסף, אומרים אנשים בפרסומי ישראל, כי העלון היה מקובע ולא מעניין ואנשי מכון מאיר הכניסו מקלות בגלגלים ולא היו מעוניינים בשינויים. לטענת חברת הפרסום, מכון מאיר הם אלו שפירקו את החבילה.

עכשיו מתכוונים בפרסומי ישראל להוציא עלון חדש שכבר השבת יחולק בבתי הכנסת. מטרת הגיליון החדש אומרים בפרסומי ישראל היא "לקרוא לכל הרבנים ולכל הקשת של הציונות הדתית לבטא את דעותיהם השונות". בגיליון הראשון יהיה ראיון עם בנצי ליברמן, מאמר של הרב יעקב אריאל, הרב דב ליאור ומדור להורים של הפסיכולוגית שלומית איתם.  

 
העלון גילוי דעת 


 

5 תגובות:

  1. אולי תשיג איזו תגובה ממכון מאיר?

    השבמחק
  2. נו, מלחמות היהודים. מה חדש?

    השבמחק
  3. שלום רב
    אודה לך מאוד אם תיצור איתי קשר
    contact@latma.co.il

    אבישי

    השבמחק
  4. למרות שאתה בלוג וכו... היה ראוי להשיג תגובה ממכון מאיר. למה פסלו את הרב גוטל? ואיך ייתכן שבעל משרד פרסום יגיד על הרב ביגון שאיננו אוהב את כל הבריות? אולי דבריו של הרב גוטל פגעו באהבת ישראל ובגלל זה הוריד אותם?
    ומכל הרעש והבלאגן מתברר שמכון מאיר הם אלו שהפסיקו את הפרסום דרך פרסומי ישראל.

    על פי מה שאני יודע היה מאמר שפורסם שחרה מאוד לרב ביגון ובגלל זה הפסיק את הפרסום. כנראה שאחרי זה 'פרסומי ' החליטו לעשות עליו שרירים....

    השבמחק
  5. בעל המאה הוא בעל הדעה??

    לתומי חשבתי שפרסומי ישראל אחראים רק על הפרסומות וההפצה, מסתבר שהם גם מתערבים בתכנים.
    יש מלא עלונים ןמותר שיהיה להם ייחוד שונה, הרב גוטל אומנם בתחילת דרכו היה מאותו הפלג של מכון מאיר, אך הפלגים מאז התרבו, והרב גוטל השכיל מאז והתפתח. העלון של מכון מאיר איננו פלורליסטי אלא בעל קו ברור ומתבדל ( משהו באזור הקו של שלוחות הר המור). לו היה מפורסם שם מאמר של הרב (פרופ' ??!) גוטל הקוראים היו מרימים גבה.

    השבמחק